УВАГА: ми не можемо вручну перекласти весь вміст платформи, оскільки платформа зростає дуже швидко. Вміст вводиться англійською мовою та перекладається автоматично. Просимо вибачення, якщо в тексті допущені помилки, викликані автоматичним перекладом. Оскільки ми намагаємося допомогти зростаючій міжнародній спільноті користувачів Oziway, ми вважаємо, що важливіше донести вміст багатьма мовами до багатьох людей, принаймні способом, який в основному є правильним (навіть якщо в ньому є помилки), ніж пропускати багато людей. Ми спробуємо виправити найбільш очевидні помилки перекладу.

FAQ - Frequently Asked Questions

On this page you will find the most commonly asked questions, and their answers

Customers

How to pay for an order

If you are a Customer and you made a purchase, you will need to pay for it directly to the Seller. If the product requires shipment, wait for the Seller to inform you about the Transport price. Login to your Dashboard and go to Messages where you will receive a message from the Seller. The Messages application has translation functionality so even if the Seller speaks a different language, you can communicate. The Seller will send you information about payments. You can pay using the Oziway Wallet, or any other method that the Seller prefers. Paying with the Oziway Wallet is safer, because the Seller will need to withdraw the money that is in their Oziway Wallet, and so you have time to send a complaint if the Product is not delivered. If you want to pay with Oziway Wallet, you need to top it up first. To do so, login and go to the Wallet application, and use the DEPOSIT button . You will be redirected to the chosen payment method gateway (website)

 

FAQ - Часті питання

На цій сторінці ви знайдете найбільш поширені питання та відповіді на них

Гості

Як оплатити замовлення

Якщо Ви Клієнт і здійснили покупку, Вам необхідно буде оплатити її безпосередньо Продавцю. Якщо товар потребує відвантаження, дочекайтеся повідомлення Продавцем Вам про вартість Транспорту. Увійдіть до своєї Інформаційної панелі та перейдіть до Повідомлень, де ви отримаєте повідомлення від Продавця. Додаток «Повідомлення» має функцію перекладу, тому навіть якщо Продавець розмовляє іншою мовою, ви можете спілкуватися. Продавець надішле Вам інформацію про платежі. Ви можете оплатити за допомогою гаманця Oziway або будь-яким іншим способом, якому віддає перевагу Продавець. Оплата за допомогою Гаманця Oziway є більш безпечною, оскільки Продавцю потрібно буде зняти гроші, які знаходяться в його гаманці Oziway, і таким чином ви встигнете надіслати скаргу, якщо Товар не буде доставлений. Якщо ви хочете платити за допомогою гаманця Oziway, вам потрібно спочатку поповнити його. Для цього увійдіть і перейдіть до програми Wallet і скористайтеся кнопкою DEPOSIT. Ви будете перенаправлені на обраний спосіб оплати шлюз (веб-сайт)

 

Show the original text translated automatically

Who delivers the products to you

The Seller delivers the items to you. The contact details to the Seller are on the item card [Seller Details], you can also write to the Seller using the Messages application which has a built in translation functionality, this will make things easier even is the Seller speaks a different language

 

Why can I not pay for items online immediately after the purchase

Only some items (like Digital products) are available with the immediate online payment option. For the rest of the items, You need to pay the Seller with the Oziway Wallet application, or by Wechat, PayPal, Bank transfer, Cash, or other methods that are preferred by the Seller. Negotiate with the Seller how to pay

 

How much does it cost to make a payment in the Oziway system?

Just like with Withdrawals (payouts), we also need to cover the costs of Deposits (Payins, Payments to us, you making a payment to the Oziway system). For this, we need to charge an administration fee of 5% of the amount being paid.
The paid amount will be increased by the administration fee. We need this fee to pay for costs of payment gateways or banks that charge us this fee

example:

column #1: Amount you want to pay to the Seller

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will actually pay

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Is Oziway a safe marketplace

As with all internet ecommerce marketplaces, you should take precaution who you send money to. Try to deal with Sellers who have the best reputation
To increase the chance of positive Customer experience, we have introduced 3 tools to help the Customers
1) the Customer Protection Programme, where we release the funds to the Seller after we know, that you received your item 2) the Verified Seller Programme where a Seller will have the Verified Seller icon, after he sends us all formal documents and photos of the factory or office, to prove that they are running a legitimate business 3) the Promoters promote those Sellers which they know are safe (they have promoted these Sellers before and have received commissions). This is unique in Oziway. See on Oziway which Promoters promote which Products

 

What is the Customer Protection Programme

You can buy any product or service listed with Oziway, and pay directly to the Seller using a Bank transfer or other means. However, if you would like to pay using the Oziway Wallet for these products, you can do so, and in such cases, we will release the money to the Seller after we are sure that You received the Product. Even though the items will be delivered by the Seller of the product, we will need to know from you when You receive the item. If you do not tell us about the status of the delivery, we will assume that you received it after 7 days of estimated delivery time. Tell us if there is a problem with the delivery.
To increase the chance of positive Customer experience, we also advise Sellers to join our Verified Seller programme. For a Seller to be verified, they need to send us all formal documents and photos of the factory, to prove that they are running a legitimate business

 

All users

How to withdraw money from your Oziway Wallet

To withdraw money you have to login to your account on Oziway and then from the Promoter menu, click on the Oziway Wallet application
In the Wallet application, click on Withdraw
Then, enter the amount to withdraw, choose the method of payment (bank account, PayPal, WeChat or Western Union, Revolut), and enter the account details
If you want to withdraw to a bank account, its important the account number is in an IBAN format (with the 2 letter country code in the beginning of the number)
If you are not sure how to fill out the withdrawal form, contact us using the Chat function, or the Messaging module to the Administrator

 

How to withdraw money to a different bank account

If you want to receive a payout to a different email address (in Paypal) or a different mobile number (in WeChat) then the one which is registered with us, then on the Payout Request Form you can enter this data in the comments field. Please note that such payout requests might take longer to be fulfilled, since we have to verify the data

 

How long does it take for Oziway to pay me the money

It depends on how the payment is to be made. With bank transfers, this takes from 3 to 5 days. With PayPal it should take less. With WeChat it also is pretty quick. We need to verify all payments before sending the request to the bank. Please remember that we make payments once per month at the end of the calendar month. Payment requests should be made 7 days before the end of the month, for us to send them in that month

 

Do you take taxes from my withdrawal request

We don’t need any contract with you in order to pay you out. We also do not decrease your payout to pay taxes. If you are an Australian resident then we will need this information from you including your ABN (Australian Business Number) or TFN (Tax File Number). If you are a resident of any other country then we will need to know this. This is all done during your first withdrawal request (we need to verify your tax residency – in which country you pay taxes). This will not last more than several days. You will need to pay taxes in your country and you can use the tax reports on your business dashboard to fill out your own tax forms. We will not help you here

 

How much does it cost to get the withdrawal request paid out

We need to take 5% from the payout, this is the administration fee. We have to pay for the external payment company, like Transferwise.com for example for bank transfers. For Western Union payouts, the cost is 10%. Every time you request a withdrawal and choose a Payment method, you will see the cost of the operation

example:

column #1: Amount you request to withdraw

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will receive

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Promoters

How Much Can a Promoter Earn with Oziway

It depends on two things:

- How well you promote your website or the items
- How well you grow your organization

But from our experience, we feel confident that Promoters that follow our steps should earn 50 USD per month or more, just on the small retail transactions. And then there are the large wholesale transactions which are worth a lot more money

In Oziway, you can receive an Active Commission and a Passive Commission. Grow your organization, invite others, and when you hear that someone needs an Item which is available on Oziway, invite them to buy the item from Your Oziway website

By promoting your website and the Items published there, you will earn an Active Commission from the generated sales. By growing your organization (so that others earn an Active Commission), you will earn a Passive Commission

Grow your organization by inviting others to register from your website, and tell your friends in your organization to grow their organizations also. This will be the basis for Passive Commission for you and your friends

The secret of success in Oziway: Grow your Organization by inviting Promoters and Customers

How can I start promoting

To start Promoting, you first have to register in Oziway (its free), and then you need to setup your free website which will feature products and categories chosen by you for promotion on the internet. When someone decides to make a purchase on your website, you don’t need to send or sell anything - the Seller of the purchased product delivers the product and once we receive the commission from the Seller, you receive your part of the commission (a part of that commission is also paid to the recruiter that invited you to the Oziway community
Read more here

 

Does it cost anything to be a promoter on Oziway

Oziway is free for Promoters. Being a part of our Promoter community does not cost you anything. And you don’t have to do anything. You can earn additional money by promoting offers listed on Oziway. If someone buys something from your Oziway website (this product or service is delivered by the Seller and we receive a commission from the Seller), then you receive a large part of that commission. The person that invited you to Oziway will also receive a small part of that commission, just like you will receive a small part of the commission of each Promoter that you invited into Oziway. So keep promoting and keep inviting

 

How to setup my website for Promoting

When you register in Oziway, you first need to setup your account. Fill in your telephone number, email address, marketing messages and choose your product categories, and also choose your country of choice (where you intend to promote the store). Its best to use the same email address that you use in PayPal, or mobile phone that you use in WeChat (China), as these are the accounts that we will be making money transfers to. You receive from us your own “internet website” address full of products within the categories that you have chosen. You can change your profile and choose different categories at any time

All the products within the categories that you have chosen, get automatically added to your store. If you have configured your store to include entire categories of items, if new items are added to those categories, they will appear in your store automatically. If you have chosen specific items to appear in your store, new items will not appear automatically

 

How can I promote items added by a specific Seller

Setting up your personal website to feature a specific sellers products is easy. Read more here

 

Who delivers the products to the customer

The Seller delivers the items - don’t worry, you the Promoter don’t have to send any item to anyone. All you do is promote your Oziway website. It is the Seller that sends the item, collects the money and pays the commission to Oziway so that we can pay you

 

Active Commission

Active Commission is what you earn when your promotion directly results in a transaction being made. You told someone about your Oziway website and that person bought an item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of it to you. Your commission is called 1st level commission. A small part of that commission will stay in Oziway and also we will pay the Promoter that invited you to Oziway

 

Passive Commission

Passive Commission is what you earn when you invite a friend to be a Promoter in Oziway, and that friend promotes their own Oziway website or product which results in a transaction being made. The friend told someone about their website and that someone bought the item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of the commission to your friend, but you also receive a small part of the commission for growing your organization. Your commission is then called the 2nd level commission and your friends commission is called the 1st level commission. A small part of the commission will stay in Oziway

 

Make Your Organization International

In Oziway there are no boundaries. Even though it makes more sense to Promote the products in your home country to your friends, you can promote and recruit Promoters around the world. And the more promoters are in your organization, the better chance you will have of receiving attractive passive income

 

Promote professionally on Oziway

From time to time, we will have special, high income “premium” projects. Big transactions to promote. We will contact directly those Promoters that have a track record of good organization growth to give them a chance to help in a big transaction

 

How can I create a custom offer for my customer

We have made available a quotation system that you can use to send individual quotations to your customers. This only works for large, wholesaler products. Read more here

 

How you receive your commission

All commissions are calculated from USD and then paid out to your Bank account or PayPal or WeChat, Revolut or even Western Union in your national currency

After a completed transaction that you promoted (or a friend that you invited to Oziway), the commission amount (Active or Passive) is added to your balance in the Oziway Wallet application. To receive your money, you have to make a Withdrawal Request from the Oziway Wallet. Tell us if you want us to pay you to a Bank Account, or Wechat, or PayPal or Revolut account or a Western Union office

 

Do any forms or documents need to be filled out before the payout

We require an online form to be filled out (Tax Verification Form) so that we know where you are from (in which country you pay taxes). This form is available on your Business Dashboard. We pass that information to Oziway Payment Services (as defined in the Agreement) for Payment processing

 

 

Sellers

Does it cost anything to be a seller on Oziway

Adding items to Oziway is free. Being a part of our Seller community does not cost you anything if we don’t sell anything for you. You can list all your products and if you don’t sell anything on Oziway, you will not pay anything. The only payments that you will be obligated to pay, are the commissions that you declare to pay for the sale of each one of your Items. You tell us how much you can pay from the sale that we make for you. You define the percentage levels of commissions when you post the items

 

What is a Verified Seller and how to become verified

A verified seller is a Seller which has been verified by Oziway as being a safe and trustworthy business partner. Being verified means that people will trust you more as a Seller. Once you become a verified seller, you receive the Verified Seller badge on your item page. To become a Verified Seller, we need to know who you are, we will need your company documents and possibly proof that you have an office or a factory
If you want to become a Verified Seller, please contact us by requesting further information from your Business Dashboard. We will send you details of what information you need to provide to us

 

How to make my item available in many countries

To make your item available in many countries, you need to add is as a Global Offer. A global offer is an item which is able to be delivered by You to a Customer anywhere in the world. It is entered on Oziway as a Global Offer and then , after about one hour it becomes available on all Oziway pages, in all different currencies (calculated automatically) and translated automatically into many languages. If the item is a physical product, then it will have to be sent to the Customer in another country, you wil have the option to inform the Customer about the additional cost of shipment

 

How can I receive a payment for my items that are sold with an Online payment

If you had a Digital (Downloadable) Product and the Customer paid for it online, go to the Oziway Wallet application and click the Withdrawal button. Enter your account details and amount that you would like to withdraw, and wait for the payment. Payments are made once per month

 

When adding an item, what does [days needed for verification] mean

It means that you, the Seller, need this many days to finalize the transaction. You need to receive money from the Customer, and deliver the item

 

When adding an item, what does [Approximate Delivery Time] mean

This is how much time you the Seller need to deliver the item to the Customer, the delivery time will be approximate because it depends on where the product is going to be sent. This information is displayed on the item page for the Customers to see

 

When adding an item, do my products need to be verified ?

If you are a Verified Seller, the items are not verified, they become published immediately after you add them. If you are not a Verified Seller, they need to be verified (on the screen) by the Oziway team to make sure that they comply with the Terms and Conditions of our platform

 

When adding an item why does Oziway ask me to enter the price in USD

The USD price needs to be used if the item is available for delivery in many countries, because from that USD price we automatically calculate all the other currencies, using daily updates by xe.com

 

How can I add items which my factory exports

We have added the possibility to publish items available in wholesale quantities. These are added without specific prices, just a price range. You can post a minimum order quantity and a price range, and then when a Customer is interested, you can negotiate the conditions of the transaction using the Oziway Messages system which has a translation function which is helpful when the Seller and Customer speak different languages. Read more here

 

How To Sell Products

If you want to offer a product or service, go to the Oziway page in your country (or the global Oziway.com page) and login to your Business Dashboard. There you will find an option to [Add an Item]. Adding an item is FREE. It does not cost you anything to add the item to our database. All that you need is specify the % commission that you will pay to Oziway after your item is promoted and a Customer pays for it. We need this payment so that we can pay the Promoters. You only pay the % commission once you receive the payment from the Customer and deliver the item to the Customer

Хто доставляє вам продукцію

Продавець доставляє Вам товар. Контактні дані Продавця вказані в картці товару [Seller Details], ви також можете написати Продавцю за допомогою програми Повідомлення, яка має вбудовану функцію перекладу, це полегшить роботу, навіть якщо Продавець розмовляє іншою мовою

 

Чому я не можу оплатити товари онлайн відразу після покупки

Лише деякі товари (наприклад, цифрові продукти) доступні за допомогою негайної онлайн-оплати. За решту товарів Вам необхідно оплатити Продавцю за допомогою програми Oziway Wallet, або Wechat, PayPal, банківським переказом, готівкою або іншими способами, яким Продавець віддає перевагу. Домовитися з Продавцем про оплату

 

Скільки коштує здійснити платіж в системі Oziway?

Як і у випадку з виведенням коштів (виплатами), нам також потрібно покрити витрати на депозити (платежі, платежі нам, ви здійснюєте платіж у систему Oziway). Для цього нам потрібно стягнути адміністративний збір у розмірі 5% від суми, що сплачується.
Сплачена сума буде збільшена на адміністративний збір. Нам потрібна ця комісія, щоб оплатити витрати на платіжні шлюзи або банки, які стягують з нас цю комісію

приклад:

column #1: Сума, яку ви хочете виплатити Продавцю

column #2: Адміністративний збір

column #3: Сума, яку ви фактично заплатите

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Чи є Oziway безпечним ринком

Як і на всіх ринках електронної комерції в Інтернеті, вам слід вжити заходів обережності, кому ви надсилаєте гроші. Спробуйте розібратися з продавцями, які мають найкращу репутацію
Щоб збільшити шанси на позитивний клієнтський досвід, ми впровадили 3 інструменти, які допоможуть Клієнтам
1) Програма захисту клієнтів, де ми передаємо кошти Продавцю після того, як дізнаємося, що ви отримали свій товар 2) Програма перевіреного продавця, де Продавець матиме значок Перевірений продавець після того, як він надішле нам усі офіційні документи та фотографії фабрики чи офісу, щоб довести, що він веде законний бізнес 3) Організатори рекламують тих Продавців, які, на їхню думку, є безпечними (вони раніше рекламували цих Продавців і отримували комісійні). Це унікально в Озівеї. Дивіться на Oziway, які промоутери рекламують які продукти

 

Що таке Програма захисту клієнтів

Ви можете придбати будь-який товар або послугу, перераховані в Oziway, і здійснити оплату безпосередньо Продавцю за допомогою банківського переказу або іншим способом. Однак, якщо ви хочете оплатити за ці продукти за допомогою гаманця Oziway, ви можете це зробити, і в таких випадках ми передамо гроші Продавцю після того, як переконаємося, що Ви отримали Продукт. Незважаючи на те, що товари будуть доставлені продавцем товару, нам потрібно буде дізнатися від вас, коли ви отримаєте товар. Якщо ви не повідомите нам про статус доставки, ми вважатимемо, що ви отримали її через 7 днів передбачуваного терміну доставки. Повідомте нам, якщо є проблема з доставкою.
Щоб збільшити шанси на позитивний досвід клієнтів, ми також радимо Продавцям приєднатися до нашої програми Verified Seller. Щоб Продавець був перевірений, він повинен надіслати нам усі офіційні документи та фотографії фабрики, щоб довести, що він веде законний бізнес

 

Всі користувачі

Як вивести гроші з гаманця Oziway

Щоб зняти гроші, вам потрібно увійти до свого облікового запису на Oziway, а потім у меню Promoter натиснути на додаток Oziway Wallet
У програмі Wallet натисніть «Вивести»
Потім введіть суму для зняття, виберіть спосіб оплати (банківський рахунок, PayPal, WeChat або Western Union, Revolut) і введіть дані рахунку
Якщо Ви хочете вивести кошти на банківський рахунок, важливо, щоб номер рахунку був у форматі IBAN (з 2-буквеним кодом країни на початку номера)
Якщо ви не впевнені, як заповнити форму виведення коштів, зв'яжіться з нами за допомогою функції Чат, або модулем «Повідомлення» Адміністратору

 

Як вивести гроші на інший банківський рахунок

Якщо ви хочете отримати виплату на іншу адресу електронної пошти (в PayPal) або інший номер мобільного телефону (у WeChat), ніж той, який зареєстрований у нас, то у формі запиту на виплату ви можете ввести ці дані в поле коментарів. Зверніть увагу, що виконання таких запитів на виплати може зайняти більше часу, оскільки ми повинні перевірити дані

 

Скільки часу потрібно, щоб Oziway заплатив мені гроші

Це залежить від того, як буде здійснюватися оплата. При банківських переказах це займає від 3 до 5 днів. При PayPal його повинно йти менше. З WeChat це також досить швидко. Нам потрібно перевірити всі платежі, перш ніж відправляти запит в банк. Пам'ятайте, що платежі здійснюються раз на місяць наприкінці календарного місяця. Запити на оплату повинні бути зроблені за 7 днів до кінця місяця, щоб ми могли надіслати їх у цьому місяці

 

Чи берете ви податки з мого запиту на виведення коштів

Нам не потрібен будь-який контракт з вами, щоб виплатити вам. Ми також не зменшуємо вашу виплату для сплати податків. Якщо ви є резидентом Австралії, нам знадобиться ця інформація від вас, включаючи ваш ABN (номер австралійського бізнесу) або TFN (номер податкового файлу). Якщо ви є резидентом будь-якої іншої країни, то нам потрібно буде це знати. Це все робиться під час вашого першого запиту на виведення коштів (нам потрібно підтвердити ваше податкове резидентство – в якій країні ви платите податки). Це триватиме не більше декількох днів. Вам потрібно буде сплатити податки у вашій країні, і ви можете використовувати податкові звіти на інформаційній панелі свого бізнесу для заповнення власних податкових форм. Ми вам тут не допоможемо

 

Скільки коштує виплата запиту на виведення коштів

Нам потрібно взяти 5% від виплати, це адміністративний збір. Ми повинні платити за зовнішню платіжну компанію, наприклад, за Transferwise.com, наприклад, за банківські перекази. Для виплат Western Union вартість становить 10%. Кожен раз, коли ви запитуєте виведення коштів і вибираєте спосіб оплати, ви побачите вартість операції

приклад:

column #1: Сума, яку ви запитуєте для виведення

column #2: Адміністративний збір

column #3: Сума, яку ви отримаєте

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Промоутери

Скільки може заробити промоутер за допомогою Oziway

Це залежить від двох речей:

- Наскільки добре ви просуваєте свій веб-сайт або товари
- Наскільки добре ви розвиваєте свою організацію

Але, судячи з нашого досвіду, ми впевнені, що промоутери, які дотримуються наших кроків, повинні заробляти 50 доларів США на місяць або більше, тільки на невеликих роздрібних транзакціях. А ще є великі оптові угоди, які коштують набагато більше грошей

У Oziway ви можете отримати активну комісію та пасивну комісію. Розвивайте свою організацію, запрошуйте інших, і коли ви чуєте, що комусь потрібен товар, який доступний на Oziway, запросіть їх придбати товар на вашому веб-сайті Oziway

Просуваючи свій веб-сайт і опубліковані там товари, ви отримаєте активну комісію від створених продажів. Розвиваючи свою організацію (щоб інші заробляли активну комісію), ви отримаєте пасивну комісію

Розвивайте свою організацію, запрошуючи інших зареєструватися на вашому веб-сайті, і попросіть своїх друзів у вашій організації також розвивати свої організації. Це буде основою для Пасивної комісії для Вас і Ваших друзів

Секрет успіху в Oziway: розвивайте свою організацію, запрошуючи промоутерів та клієнтів

Як можна почати просування

Щоб розпочати Просування, вам спочатку потрібно зареєструватися в Oziway (його безкоштовний), а потім вам потрібно налаштувати свій безкоштовний веб-сайт, на якому будуть представлені товари та категорії, вибрані вами для просування в Інтернеті. Коли хтось вирішує зробити покупку на вашому веб-сайті, вам не потрібно нічого надсилати чи продавати - Продавець придбаного товару доставляє товар, і як тільки ми отримуємо комісію від Продавця, ви отримуєте свою частину комісії (частина цієї комісії також сплачується рекрутеру, який запросив вас до спільноти Oziway
Детальніше Тут

 

Чи коштує щось бути промоутером на Oziway

Oziway безкоштовний для промоутерів. Бути частиною нашої спільноти Промоутерів вам нічого не коштує. І вам не потрібно нічого робити. Ви можете заробити додаткові гроші, просуваючи пропозиції, перераховані на Oziway. Якщо хтось купує щось на вашому веб-сайті Oziway (цей продукт або послугу доставляє Продавець, і ми отримуємо комісію від Продавця), то ви отримуєте більшу частину цієї комісії. Особа, яка запросила вас до Oziway, також отримає невелику частину цієї комісії, так само, як ви отримаєте невелику частину комісії кожного промоутера, якого ви запросили в Oziway. Тож продовжуйте просувати та продовжуйте запрошувати

 

Як налаштувати свій веб-сайт для просування

Коли ви реєструєтесь в Oziway, вам спочатку потрібно налаштувати свій обліковий запис. Заповніть свій номер телефону, адресу електронної пошти, маркетингові повідомлення та виберіть категорії товарів, а також виберіть країну вибору (де ви маєте намір просувати магазин). Найкраще використовувати ту саму адресу електронної пошти, яку ви використовуєте в PayPal, або мобільний телефон, який ви використовуєте у WeChat (Китай), оскільки це облікові записи, на які ми будемо здійснювати грошові перекази. Ви отримуєте від нас свою власну адресу "веб-сайту в Інтернеті", наповнену продуктами в категоріях, які ви вибрали. Ви можете будь-коли змінити свій профіль і вибрати різні категорії

Усі товари в категоріях, які ви вибрали, автоматично додаються до вашого магазину. Якщо ви налаштували свій магазин на включення цілих категорій товарів, якщо нові товари додаються до цих категорій, вони автоматично з'являться у вашому магазині. Якщо ви вибрали певні товари, які відображатимуться у вашому магазині, нові товари не з'являтимуться автоматично

 

Як просувати товари, додані певним Продавцем

Налаштувати свій особистий веб-сайт для представлення конкретних продуктів продавців легко. Детальніше Тут

 

Хто доставляє продукцію замовнику

Продавець доставляє товар - не хвилюйтеся, вам, Організатору, не потрібно нікому надсилати будь-який товар. Все, що ви робите, це просуваєте свій веб-сайт Oziway. Саме Продавець надсилає товар, збирає гроші та сплачує комісію Oziway, щоб ми могли вам заплатити

 

Активна комісія

Активна комісія – це те, що ви заробляєте, коли ваше просування безпосередньо призводить до транзакції. Ви розповіли комусь про свій веб-сайт Oziway, і ця людина купила товар. Як тільки ми отримуємо комісію від Продавця, ми виплачуємо більшу її частину вам. Ваша комісія називається комісією 1-го рівня. Невелика частина цієї комісії залишиться в Озівеї, а також ми заплатимо Промоутеру, який запросив вас до Oziway

 

Пасивна комісія

Пасивна комісія - це те, що ви заробляєте, коли запрошуєте друга стати промоутером в Oziway, і цей друг просуває свій власний веб-сайт або продукт Oziway, що призводить до здійснення транзакції. Друг розповів комусь про їхній веб-сайт і про те, що хтось купив товар. Як тільки ми отримуємо комісію від Продавця, ми платимо більшу частину комісії вашому другові, але ви також отримуєте невелику частину комісії за розвиток вашої організації. Тоді ваша комісія називається комісією 2-го рівня, а комісія ваших друзів - комісією 1-го рівня. Невелика частина комісії залишиться в Озівеї

 

Зробіть свою організацію міжнародною

В Озівеї немає кордонів. Незважаючи на те, що має сенс рекламувати продукти у вашій країні своїм друзям, ви можете просувати та наймати промоутерів по всьому світу. І чим більше промоутерів буде у вашій організації, тим більше у вас буде шансів отримати привабливий пасивний дохід

 

Професійно просувайте на Oziway

Час від часу у нас будуть особливі, високодохідні «преміальні» проекти. Великі угоди для просування. Ми зв'яжемося безпосередньо з тими промоутерами, які мають досвід хорошого зростання організації, щоб дати їм шанс допомогти у великій угоді

 

Як я можу створити індивідуальну пропозицію для свого клієнта

Ми зробили доступною систему комерційних пропозицій, яку ви можете використовувати для надсилання індивідуальних цінових пропозицій своїм клієнтам. Це працює лише для великих оптових продавців. Детальніше Тут

 

Як ви отримуєте свою комісію

Усі комісії розраховуються з доларів США, а потім виплачуються на ваш банківський рахунок або PayPal або WeChat, Revolut або навіть Western Union у вашій національній валюті

Після завершеної транзакції, яку ви рекламували (або друга, якого ви запросили в Oziway), сума комісії (Активна або Пасивна) додається на ваш баланс в додатку Oziway Wallet. Щоб отримати свої гроші, вам потрібно зробити запит на виведення коштів з гаманця Oziway. Скажіть нам, чи хочете ви, щоб ми заплатили вам на банківський рахунок, або Wechat, або PayPal, або рахунок Revolut, або офіс Western Union

 

Чи потрібно заповнювати будь-які форми або документи перед виплатою

Ми вимагаємо заповнення онлайн-форми (Tax Verification Form), щоб ми знали, звідки ви родом (в якій країні ви сплачуєте податки). Ця форма доступна на інформаційній панелі компанії. Ми передаємо цю інформацію платіжним сервісам Oziway (як визначено в Угоді) для обробки платежів

 

 

Продавців

Чи коштує щось бути продавцем на Oziway

Додавання предметів до Oziway безкоштовне. Бути частиною нашої спільноти продавців вам нічого не коштуватиме, якщо ми нічого не продаємо для вас. Ви можете перерахувати всю свою продукцію, і якщо ви нічого не продаєте на Oziway, ви нічого не заплатите. Єдиними платежами, які ви зобов'язані буде сплатити, є комісії, які ви декларуєте для сплати за продаж кожного з ваших Товарів. Ви повідомляєте нам, скільки ви можете заплатити від продажу, який ми робимо для вас. Ви визначаєте процентні рівні комісій, коли публікуєте товари

 

Що таке перевірений продавець і як отримати підтвердження

Перевірений продавець - це Продавець, який був перевірений Oziway як безпечний та надійний діловий партнер. Бути перевіреним означає, що люди будуть більше довіряти вам як Продавцю. Ставши перевіреним продавцем, ви отримаєте значок Підтверджений продавець на сторінці свого товару. Щоб стати перевіреним продавцем, нам потрібно знати, хто ви, нам знадобляться документи вашої компанії та, можливо, докази того, що у вас є офіс або фабрика
Якщо ви хочете стати перевіреним продавцем, зв'яжіться з нами, надіславши додаткову інформацію на інформаційній панелі компанії. Ми надішлемо вам детальну інформацію про те, яку інформацію вам потрібно надати нам

 

Як зробити мій товар доступним у багатьох країнах

Щоб ваш товар був доступний у багатьох країнах, вам потрібно додати це як глобальну пропозицію. Глобальна пропозиція – це товар, який може бути доставлений Вами Клієнту в будь-яку точку світу. Він вводиться на Oziway як глобальна пропозиція, а потім, приблизно через годину, стає доступним на всіх сторінках Oziway, у всіх різних валютах (розраховується автоматично) і автоматично перекладається на багато мов. Якщо товар є фізичним товаром, то його потрібно буде відправити Клієнту в іншу країну, у вас буде можливість повідомити Клієнта про додаткову вартість доставки

 

Як я можу отримати оплату за свої товари, які продаються за допомогою онлайн-платежу

Якщо у вас був Цифровий (завантажуваний) продукт і Клієнт оплатив його онлайн, перейдіть до програми Oziway Wallet та натисніть кнопку Вивести. Введіть реквізити свого рахунку та суму, яку ви хочете вивести, і дочекайтеся платежу. Виплати здійснюються один раз на місяць

 

Що означає додавання елемента [днів, потрібних для перевірки]

Це означає, що вам, Продавцю, потрібно стільки днів, щоб завершити транзакцію. Вам необхідно отримати гроші від Замовника, і доставити товар

 

Що означає [Приблизний час доставки] під час додавання товару

Це скільки часу вам потрібно Продавцю для доставки товару Клієнту, час доставки буде приблизним, оскільки це залежить від того, куди буде відправлено товар. Ця інформація відображається на сторінці товару, щоб клієнти могли її побачити

 

Чи потрібно перевіряти мої товари під час додавання товару?

Якщо ви перевірений продавець, товари не перевіряються, вони публікуються відразу після їх додавання. Якщо ви не є Перевіреним продавцем, команда Oziway повинна перевірити його (на екрані), щоб переконатися, що він відповідає Умовам та положенням нашої платформи

 

При додаванні товару, чому Oziway просить мене ввести ціну в доларах США

Ціну в доларах США потрібно використовувати, якщо товар доступний для доставки в багатьох країнах, оскільки з цієї ціни в доларах США ми автоматично обчислюємо всі інші валюти, використовуючи щоденні оновлення по xe.com

 

Як я можу додати товари, які експортує моя фабрика

Ми додали можливість публікувати товари, доступні в оптових кількостях. Вони додаються без конкретних цін, просто ціновий діапазон. Ви можете опублікувати мінімальну кількість замовлення та діапазон цін, а потім, коли Клієнт зацікавлений, ви можете обговорити умови транзакції за допомогою системи повідомлень Oziway, яка має функцію перекладу, яка корисна, коли Продавець та Клієнт розмовляють різними мовами. Детальніше Тут

 

Як продавати продукцію

Якщо ви хочете запропонувати продукт або послугу, перейдіть на сторінку Oziway у вашій країні (або глобальну сторінку Oziway.com) та увійдіть на свою інформаційну панель бізнесу. Там ви знайдете опцію [Додати елемент]. Додавання товару БЕЗКОШТОВНЕ. Додавання товару в нашу базу даних вам нічого не коштує. Все, що вам потрібно, це вказати % комісії, яку ви заплатите Oziway після просування вашого товару та оплати за нього клієнта. Нам потрібен цей платіж, щоб ми могли заплатити Промоутерам. Ви сплачуєте комісію лише після отримання платежу від Клієнта та доставки товару Клієнту

Show the original text translated automatically

 

How do You get paid for physical products that you need to deliver

If you added the item with an offline payment, its easy – the Customer has to pay you directly by bank transfer, PayPal, WeChat, maybe Revolut, transfer within the Oziway Wallet or even by cash). You choose how to receive the money

 

How Do You know who to deliver physical products or services

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be fulfilled. When you open a transaction, you see all details, who bought what. You can start a conversation with the customer to make payment and delivery arrangements or discuss any other aspect of the transaction. Our Messages system automatically translates the conversation so even if the Customer talks in a different language, you will not have problems in communication

 

How Do You tell us that a transaction did not finalize, so that you don’t pay any Commission

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be accepted (OK) or rejected (FAIL). You have a number of days (Days needed to finalize the transaction) to verify that a transaction took place, therefore to Accept (OK) the transaction, or to Reject (FAIL). You reject the transaction if it did not finalize. You will not have to pay commission for rejected transactions

 

How do you pay the commission for the sale of physical products

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Transactions that need to be accepted (OK - delivered) or rejected (FAIL - not delivered). After you deliver the item and you complete the transaction (Customer paid, you delivered), you have 7 days to pay the commission to Oziway using one of the available payment methods. You will receive a tax receipt for marketing services after making the payment (please allow several working days for the tax receipt to be delivered to you)

Now in more detail, when you add items to Oziway, you enter how many days you need to finalize the transaction (including delivery). You set the status of each transaction, before the declared number of days has passed (if we receive no feedback, Oziway automatically sets the transaction to Success and you are required to pay the commission)

1 of 3 things now will happen:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

How do you get paid for downloadable products

When you add a Digital (Downloadable) product, you set a price in USD. Automatically this product will get published in all our country websites, and its price will be automatically converted to all currencies in those stores (Australian Dollar, Chinese Yuan, Euro etc). When a Customer pays, Your Balance will automatically be increased, you can then send a Withdrawal Request and we will pay to the account chosen by you. Please see above How we send the Payouts

 

Other information

How to become a partner of Oziway in your country

If you would like to be a Partner of Oziway in your country, please contact us (use to contact form). We are looking for Partner companies with established businesses and a solid reputation to help our Oziway users (Sellers, Promoters and Customers) in obtaining all necessary information related to their business on Oziway. We offer a solid business opportunity

 

Does Oziway Deduct Any Tax From Payouts

There are 2 kinds of taxes that are payable. An income tax as a Seller when you sell an item, and an Income tax for the Promoter when you earn a commission. As a Seller, you are obligated to issue a sales receipt to the Customer for your transaction, this has nothing to do with Oziway. As a Promoter, you are obligated to pay taxes on your earnings. In both cases you should pay taxes and other appropriate levies in your own country. We do not inform your country tax office about your earnings. This is your obligation. By using this service, you take the responsibility of reporting your own earnings to Your authorities. For this, we have made available a Tax Report feature for you to see all earnings and payouts for the year

 

 

Як вам платять за фізичні продукти, які вам потрібно доставити

Якщо ви додали товар офлайн-платежем, це просто - Клієнт повинен заплатити вам безпосередньо банківським переказом, PayPal, WeChat, можливо, Revolut, переказом у гаманці Oziway або навіть готівкою). Ви самі обираєте, як отримати гроші

 

Як дізнатися, кому надавати фізичні продукти чи послуги

Увійдіть на інформаційну панель вашого бізнесу, доступну на Oziway

Там ви знайдете Список незавершених транзакцій – транзакцій, які необхідно виконати. Коли ви відкриваєте угоду, ви бачите всі деталі, хто що купив. Ви можете почати розмову з клієнтом, щоб домовитися про оплату та доставку або обговорити будь-який інший аспект транзакції. Наша система повідомлень автоматично перекладає розмову, тому навіть якщо Клієнт розмовляє іншою мовою, у вас не виникне проблем у спілкуванні

 

Як повідомити нам, що транзакцію не завершено, щоб ви не сплачували комісію

Увійдіть на інформаційну панель вашого бізнесу, доступну на Oziway

Там ви знайдете Список незавершених транзакцій – транзакцій, які потрібно прийняти (OK) або відхилити (FAIL). У вас є кілька днів (днів, необхідних для завершення транзакції), щоб перевірити, чи транзакція відбулася, щоб прийняти (OK) транзакцію або відхилити (FAIL). Ви відхиляєте транзакцію, якщо вона не завершена. Вам не доведеться платити комісію за відхилені транзакції

 

Як ви платите комісію за продаж фізичних продуктів

Увійдіть на інформаційну панель вашого бізнесу, доступну на Oziway

Там ви знайдете Список транзакцій, які потрібно прийняти (OK - доставлено) або відхилити (FAIL - не доставлено). Після того, як ви доставите товар і завершите транзакцію (клієнт оплатив, ви доставили), у вас є 7 днів, щоб сплатити комісію Oziway, використовуючи один з доступних способів оплати. Ви отримаєте податкову квитанцію за маркетингові послуги після здійснення платежу (будь ласка, зачекайте кілька робочих днів для доставки вам податкової квитанції)

Тепер більш детально, коли ви додаєте товари в Oziway, ви вводите, скільки днів вам потрібно для завершення транзакції (включаючи доставку). Ви встановлюєте статус кожної транзакції до того, як пройде заявлена кількість днів (якщо ми не отримаємо зворотного зв'язку, Oziway автоматично встановлює транзакцію на Успіх, і ви зобов'язані сплатити комісію)

1 з 3 речей тепер станеться:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

Як вам платять за завантажувані продукти

Додаючи цифровий (завантажуваний) продукт, ви встановлюєте ціну в доларах США. Автоматично цей продукт буде опублікований на всіх веб-сайтах наших країн, а його ціна буде автоматично конвертована у всі валюти в цих магазинах (австралійський долар, китайський юань, євро тощо). Коли Клієнт заплатить, Ваш баланс буде автоматично збільшений, Ви можете відправити Запит на виведення коштів, і ми заплатимо на обраний Вами рахунок. Будь ласка, дивіться вище Як ми надсилаємо виплати

 

Інша інформація

Як стати партнером Oziway у своїй країні

Якщо ви хочете бути партнером Oziway у вашій країні, будь ласка, зв'яжіться з нами (використовуйте контактну форму). Ми шукаємо компанії-партнери з відомим бізнесом та надійною репутацією, щоб допомогти нашим користувачам Oziway (продавцям, промоутерам та клієнтам) отримати всю необхідну інформацію, пов'язану з їхнім бізнесом на Oziway. Ми пропонуємо надійні можливості для бізнесу

 

Чи вираховує Oziway будь-який податок з виплат

Існує 2 види податків, які підлягають сплаті. Податок на прибуток як Продавець, коли ви продаєте товар, і Податок на прибуток для Організатора, коли ви отримуєте комісію. Як Продавець, ви зобов'язані видати Клієнту товарний чек за вашу транзакцію, це не має нічого спільного з Oziway. Як Організатор, ви зобов'язані сплачувати податки зі своїх прибутків. В обох випадках ви повинні платити податки та інші відповідні збори у вашій власній країні. Ми не повідомляємо податкову службу вашої країни про ваші прибутки. Це ваш обов'язок. Використовуючи цю послугу, ви берете на себе відповідальність повідомляти про власні доходи своїм органам влади. Для цього ми зробили доступною функцію податкового звіту, щоб ви могли бачити всі прибутки та виплати за рік

 

Show the original text translated automatically

 

 

Хочете прочитати більше цікавих статей на платформі Oziway?

Нижче ви знайдете цікаві статті на різні теми

- З чого почати просування: натисніть посилання тут

- Створіть веб-сайт, скопіювавши шаблон: натисніть посилання тут

- Як почати продавати: натисніть посилання тут

- Як додати товар електронною поштою: натисніть посилання тут

- Список всіх країн, де Oziway має веб-сайт: натисніть посилання тут

- Розділ загальної довідки: натисніть посилання тут

- Як працює система Oziway: натисніть посилання тут

- Скільки грошей можна заробити : натисніть посилання тут

- Загальні FAQ (часті питання): натисніть посилання тут

- Як вибрати конкретну пропозицію Продавця: натисніть посилання тут

- Як опублікувати оптовий продукт: натисніть посилання тут

- Як створити індивідуальну пропозицію від оптової продукції: натисніть посилання тут

- Список усіх категорій (ви можете використовувати це під час розміщення продуктів електронною поштою: натисніть посилання тут

- Як змінити продукти на своєму веб-сайті (після того, як ви отримали веб-сайт за замовчуванням під час реєстрації): натисніть посилання тут

- Як додати запит, якщо не знайшли те, що шукали: натисніть посилання тут

- Як безпечно імпортувати з Китаю: натисніть посилання тут

  Loading...